Фото сюжета
Политика
Экономика
Общество
В мире
Технологии
Культура
Спорт
Регионы
Происшествия
Здоровье
Транспорт
Туризм
3
поднять

Дошли до середины Луганска, – Ярош о том, как бойцы едва не выиграли войну

Вопрос введения в Украине военного положения будет актуальным до тех пор, пока на востоке продлится война. Об этом заявил народный депутат Дмитрий Ярош в интервью журналу "Страна". Читать полностью »
21.03 00:35 Телеканал 24

Комментарии

1

21.03.17 13:16

Га-аааааааааа!!!!!!!!!!! Пізд...нсько-пізд...больська кацаподупа трольська петушара, нібито з "Україна, Київ, 17 років. ""Айдар" доходил до середины Луганска. Однако, затем поступили приказы: остановиться, затем отойти". Тому ніхто там не залишився. Усі чекають тільки одного наказу - повне знищення, полонених не брати! Два тижні - і ані вами кацапофашистськими путлерівськими загарбницькими тварюками, ані вашими динири-линири-вськими дуполизами зрадниками в Україні більше ніколи не смердитиме.

Ответить | с цитатой

2

21.03.17 14:42

Ответ на [1] от molfar 2

Га-аааааааааа!!!!!!!!!!! ""Айдар" доходил до середины Луганска. Однако, затем поступили приказы: остановиться, затем отойти".
А ты чего не в "Айдаре"? Чего добровольцем не пошел? Аааа, боишься, что задницу надерут за меркантильные интересы олигархического крыла украинской власти?

Ответить | с цитатой

3

21.03.17 15:27

Будемо замінювати злочинну владу Порошенка і будемо звільняти Україну,від Російських окупантів.

Ответить | с цитатой

4

21.03.17 15:35

Ответ на [2] от fint2000

А ти чого засцяв до мене приїхати, а, путлерастично-підар...стична йоб...нь? От приїдеш до мене і одразу, на усі свої запитання не просто одержиш одну відповідь, а й відчуеш її. Хоча, можеш і не встигнути відчути.

Ответить | с цитатой

5

21.03.17 15:42

Ответ на [4] от molfar 2

А ти чого засцяв до мене приїхати, а, путлерастично-підар...стична йоб...нь? От приїдеш до мене і одразу, на усі свої запитання не просто одержиш одну відповідь, а й відчуеш її. Хоча, можеш і не встигнути відчути.
Ты не устал меня уже звать? Да все просто. я на пидорские подмигивания не реагирую. Есть что мне лично сказать - добро пожаловать в Россию, за гастарбайтера сойдешь. Только вот гомосяцкую пару тут сам себе искать будешь. я тебе в этом не помощник

Ответить | с цитатой

6

21.03.17 21:08

А ти же ніби теж "у Києві живеш", а - чужемовний. Так мабуть хоча би ти прямо завтра зустрінесся зі мною у Києві, а? От одразу - і усі відповіді одержиш, і за свій пізд...ш віповісиш. Ну то як рашистяра путлерастична?

Ответить | с цитатой

7

21.03.17 21:20

Ответ на [5] от fint2000

Га-аааааааааа!!!!!!!!!!! А ти - сцикливе кацаподупе педрило вже забув своє тявкання - "да я ни чё, я чисто из-за бугра поржать"? А пізд...больських сцикунів завжди доводиться багато разів кликати. А щодо - твоєї смердючої путлерастії, так вона мені і на х...й не всралася ще від 1987. Щодо усього іншого - то можеш лише мріяти про те, що я собі дозволяю.

Ответить | с цитатой

8

21.03.17 21:22

А мабуть зі Шматко* разом прийдете, а, "киянини"? Рашистські дебіли бл...дь.

Ответить | с цитатой

9

21.03.17 22:09

Га-аааааааа!!!!!!!! Пізд...больський кацаподупий чертуган нібито "з Києва", я же тобі - путлерастичні йоб...ні написав, давай завтра зустрінемося у Києві і для тебе усе закінчиться дуже швидко. Ну так де, путлераст? Пізд...бол бл...дь.

Ответить | с цитатой

10

21.03.17 22:12

Так зустрінься зі мною, кацапофашистський пізд...н нібито "з Києва". От про усе і покалякаємо - і про твою злість, і про твою лугандонську рідню.

Ответить | с цитатой


 

Страницы: 1 2 3 предыдущая следующая

Последние новости
Не моль: украинский нардеп предложил новое прозвище для Путина
21 апреля 2018, 20:01
Чего по-настоящему боится Путин: российский историк дал объяснение