Найболючіше для російської авіації — це втрата пілота, — Коваленко

Знищений російський літак. Ілюстративне фото: unian.net

Заява командувача Європейського командування збройних сил НАТО в Європі про те, що Росія втратила в Україні 10% військових літаків, звучить дуже цікаво. Але, за даними Генерального штабу ЗСУ, втрати російської авіації становлять значно більше, ніж заявляють західні аналітики. Деякі втрати літаків для РФ є досить серйозними. Про це сьогодні, 16 квітня, в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав військово-політичний оглядач групи “Інформаційний спротив” Олександр Коваленко.

“Якщо ми говоримо про літаки, то слід розуміти, що є бойова авіація, яку вони можуть виробляти, наприклад, це Су-34, Су-35, і є одиниці, які вони не можуть виробляти, та втрата яких для них загрожує тим, що вони ніяк не зможуть компенсувати. Це Су-25, Су-24. У принципі, це для Росії дуже болісно. Але найболючіше для російської авіації — це втрата пілота”, — зауважив Коваленко.

За його словами, підготовка професіонала в кожному напрямку займає не один рік.

“Це щонайменше п’ять років постійної підготовки, тренувань і отримання базового комплексу щодо управління цією бойовою машиною. Ідеальний варіант — це щонайменше 10 років достатнього досвіду з управління подібного роду технічними засобами. Тому пілот — це куди більш цінна одиниця, ніж сам літак”, — пояснив військово-політичний оглядач.

Читайте також: Путін дуже поспішає — це тактика відчаю, — Грабський про ситуацію на фронті

Нагадаємо, з початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну було знищено 347 російських військових літаків і 325 вертольотів.

Прямий ефір