close-btn

Як запустити прибуткові продажі на західних маркетплейсах? Гайд від Netpeak

Олександр Власенко

Олександр Власенко

Head of Marketplace Growth Department в агентстві Netpeak Ukraine

 


За останніми даними, на кінець 2023 року, на Amazon продається 341 мільйон товарів. З урахуванням того, що лише 12 мільйонів з них є власними товарами маркетплейсу, стає очевидним, що 96,5% асортименту на Amazon належить іншим продавцям. Варто зазначити, що при місячній кількості унікальних відвідувачів, яка вже перевищує 2,5 мільярди, кількість українських виробників, які використовують маркетплейси, як основну платформу для продажу, становить приблизно 45 тисяч, що показує значний потенціал для росту та розвитку продажів на цих платформах.

Сучасною реальністю стає те, що маркетплейси є не лише платформами для продажу, але й середовищем із жорсткою конкуренцією, аналогічно рекламі на телебаченні або банерній рекламі. Так, найбільший на західному ринку маркетплейс Amazon часто порівнюють з Google. Відмінність полягає в тому, що Amazon спеціалізується на комерційній видачі, де користувачі шукають конкретні товари “масового вжитку” з наміром купити їх, або послуги, тоді як в Google більше уваги приділяється загальній пошуковій активності, включно з інформаційними запитами, завдяки яким можна знайти відповідь на різні питання. Відсутність “магічної кнопки”, яка гарантуватиме продажі, є загальновідомою складністю маркетингової стратегії, особливо в контексті високої конкуренції, тож в цій статті поділюсь гайдом: як запустити прибуткові продажі та просувати продукт на західних маркетплейсах.

Використовуйте органічний пошук для просування товарів

Органічний пошук на маркетплейсах, зокрема на Amazon, є ключовим методом просування товарів. Він базується на ранжуванні товарів за ключовими словами з метою підвищення їх видимості у пошуковій видачі. Першим кроком є оптимізація лістингів.

  1. Систематично аналізуйте ключові слова, які користувачі використовують при пошуку товарів вашої категорії.
  2. Використовуйте ці ключові слова в описах та заголовках товарів для підвищення їх релевантності.
  3. Постійно слідкуйте та оптимізуйте ключові слова відповідно до змін в попиті та конкуренції на ринку. Варто також звертати увагу на позиціювання.
  4. Чим вище розташовується ваш товар у пошуковій видачі, тим більше шансів, що користувач здійснить покупку.
  5. Вдосконалюйте текстовий контент (описи товарів, заголовки) та використовуйте відповідні зображення, які впливатимуть на конверсію з відвідування в покупку.

Цікаве по темі: Чому SaaS проєктам варто інвестувати в SEO просування для збільшення прибутковості бізнесу? Відкритий MeetUp від Netpeak

Ці кроки допоможуть максимізувати результати просування вашого продукту на західних маркетплейсах через органічний пошук. Серед факторів ранжування, раджу орієнтуватись на 7 чинників:

  • релевантність товару за ключовими словами, що використовувалися в пошуку;
  • ціноутворення;
  • відсоток конверсій з відвідувачів лістингу в покупці;
  • повнота заповнення інформації про товари;
  • наявність товару на складі Amazon;
  • рейтинг продажів;
  • відгуки.

Оптимізуйте стратегії просування за допомогою платних інструментів

  1. Підвищуйте видимість товарів завдяки Sponsored Products.

Це дозволить відображати ваші товари у відповідь на пошукові запити користувачів, збільшуючи їх шанси на продаж.

Серед переваг: Sponsored Products ефективно привертають увагу цільової аудиторії в контексті їх пошукових запитів, забезпечуючи максимальну релевантність оголошень та підвищуючи ймовірність здійснення покупок.

  1. Залучіть Sponsored Brands для підвищення впізнаваності товарів.

Використовуйте спонсоровані бренди для розміщення рекламних оголошень, що відображають ваш логотип, слоган та кілька товарів у верхній частині пошукової видачі на маркетплейсі.

Серед переваг: цей тип реклами допомагає підвищити впізнаваність та лояльність вашого бренду серед цільової аудиторії, особливо корисний для нових брендів або тих, які розширюються на міжнародні ринки.

  1. Нагадайте про свої товари завдяки Sponsored Display.

Використовуйте Sponsored Display для залучення уваги цільової аудиторії та стимулювання повторних покупок тих, хто вже купив ваш товар.

Серед переваг: цей рекламний інструмент дозволяє показувати спонсорований вміст як на маркетплейсі Amazon, так і на зовнішніх вебсайтах, що сприяє підвищенню конверсії та стимулює повторні покупки.

За допомогою цих підходів ви зможете ефективно просувати ваш продукт на західних маркетплейсах, забезпечуючи максимальну видимість та стимулюючи продажі. Далі раджу шукати додаткові дотики з вашою аудиторією в залежності від бізнес-задач.

Як запустити прибуткові продажі на західних маркетплейсах? Гайд від Netpeak

Як запустити прибуткові продажі на західних маркетплейсах? Гайд від Netpeak Фото: freepik.com

Читайте популярне: Ключові метрики в ecommerce, які має відстежувати кожен CEO. Гайд від аналітика Netpeak

Експериментуйте з платформами для залучення трафіку на ваш магазин на Amazon

  1. Розгляньте різноманітні платформи та канали, такі як соціальні мережі (наприклад, Pinterest, Reddit), електронна пошта, блоги та форуми, для спрямування потенційних покупців на ваші сторінки на маркетплейсах, зокрема на Amazon.
  2. Зробіть аналіз вашої цільової аудиторії та знайдіть перетин з аудиторією цих зовнішніх платформ. Наприклад, багато користувачів Pinterest або Reddit також мають облікові записи на маркетплейсах, що робить їх потенційними клієнтами для ваших товарів.
  3. Розробіть стратегію контенту для кожної платформи, що ви обираєте, зосереджуючись на створенні цікавого та привабливого контенту, який зацікавить вашу аудиторію та стимулюватиме її до дії.
  4. Активно взаємодійте зі своєю аудиторією на цих платформах, відповідаючи на коментарі, ставте питання та стимулюйте діалог, щоб підтримати й підвищити зацікавленість у вашому бренді та продуктах.
  5. Постійно cлідкуйте за ефективністю вашої контентної стратегії та аналізуйте результати, щоб вчасно вносити корективи та оптимізовувати ваші зусилля залучення трафіку.

Часто українські виробники не використовують інші платформи, окрім Meta й Google, але так можуть втрачати потенційні можливості для просування своїх товарів. Наприклад, Pinterest може бути менш популярною платформою на українському ринку, але вона користується популярністю на західних ринках. Також Reddit може бути потужним інструментом для просування. На нашому досвіді був кейс, коли простий інформаційний пост про лайфхаки приніс більше продажів, ніж закладений бюджет на Google AdWords. Чому? Тому що ми знайшли зацікавлену аудиторію на цій платформі. Такі майданчики, які здаються не дуже популярними серед українських виробників, відкривають великі можливості для просування, особливо якщо у вас є унікальна пропозиція у своїй ніші й ви новий бренд.

У підсумку, можу сказати, що сьогодні маркетплейси стали важливим каналом для українських виробників, які прагнуть збільшити свій прибуток та розширити свою глобальну присутність. Використання стратегій просування допомагає вирішувати проблеми, пов’язані зі збільшенням видимості товарів, залученням уваги цільової аудиторії та збільшенням продажів. Органічний пошук дозволяє максимізувати результати шляхом оптимізації лістингів товарів та використання релевантних ключових слів.

Своєю чергою, платна реклама, така як Amazon Ads, дозволяє залучати увагу потенційних покупців на різних платформах, забезпечуючи максимальне охоплення аудиторії. Так, спонсоровані продукти стимулюють продажі шляхом підвищення видимості товарів у пошуковій видачі, збільшуючи ймовірність здійснення покупок користувачів. Тому для розвитку свого бренду у глобальному масштабі раджу розглянути ці поради та обрати ті методи просування, які будуть релевантними під ваші бізнес-потреби.

Ознайомтеся з іншими популярними матеріалами:

Netpeak став резидентом Дія.City

В Україні з’явилась Рада підтримки бізнесу: серед учасників — співзасновники monobank, Netpeak, Нової пошти

Куди найчастіше переїжджає український бізнес — Опендатабот

google news