ПриватБанк запустив новий канал зв’язку з клієнтами
Як повідомляється, ПриватБанк впровадив сучасний канал комунікацій для клієнтів – RCS-повідомлення.
Ця технологія дозволяє клієнтам: швидко взаємодіяти з банком;
користуватися акційними пропозиціями та виконувати операції в повідомленнях. Читати повністю »
23.01 23:42 bigkyiv.com.ua
ПриватБанк впровадив новий канал зв’язку з клієнтами – RCS-повідомлення
ПриватБанк запускає інноваційний канал зв’язку: RCS-повідомлення для швидких операцій
ПриватБанк не стоїть на місці, постійно впроваджуючи новітні технології, які роблять банківські послуги ще доступнішими і зручнішими для своїх клієнтів. Читати повністю »
23.01 23:06 life.kyiv.ua