ОБ'ЄДНАНІ СПІЛЬНОЮ МЕТОЮ: КОМАНДА ЯК ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ БРЕНДУ «ОБЖОРА»

ОБ'ЄДНАНІ СПІЛЬНОЮ МЕТОЮ: КОМАНДА ЯК ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ БРЕНДУ «ОБЖОРА» - фото

ОБ'ЄДНАНІ СПІЛЬНОЮ МЕТОЮ: КОМАНДА ЯК ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ БРЕНДУ «ОБЖОРА» - фото

Суспільство
25 квiтня 17:00

Усвідомлене формування бренду є запорукою не лише його успіху, а й людей, які на нього працюють. Адже ім’я ‒ бачення, цінності, місія компанії ‒ впливають і на лояльність споживачів, і на вмотивованість кожного члена команди. Так, саме команди, а не колективу, як влучно зауважила HR мережі супермаркетів «Обжора» Тетяна Крисова.

Найцінніший ресурс ‒ люди

Історія бренду «Обжора» є вдалим прикладом цілеспрямованої стратегії розвитку вітчизняного середнього бізнесу. Мережа супермаркетів з одеською душею розпочала свою роботу 29 років тому і досить стрімко з одного магазину в центрі міста виросла до 22 локацій та кількох цехів власного виробництва. А внутрішня політика стосовно співробітників дала змогу згуртувати міцну команду однодумців і зростити власні кадри професіоналів та керівників.

Наразі бренд разом творить майже тисяча людей, причому 30 % з них вже понад 10 років будують в «Обжорі» кар’єру, розвиваються і як фахівці, і як особистості. Є чимало прикладів, коли продавці, касири, приймальники товарів завдяки амбіційності, наполегливості та працьовитості зрештою обіймали керівні посади.

Від маркетів до виробництва

З 2016 року мережа, крім кулінарного напряму, почала активно розвивати новий вектор ‒ власне виробництво: упродовж кількох років запрацювали свої коптильні, пекарня «Горбушка», Сироварня №1. Продукти, вироблені компанією, стали її візитівкою: одесити спеціально йдуть в «Обжору» по екологічну копчену рибу, французькі багети, сири, тортики й тістечка, лінійку «Я love Fresh». А зараз ‒ ще й по піцу та суші, які готуються безпосередньо в піцеріях та корнерах супермаркетів.

«Виробничий комплекс ‒ це наша гордість, ‒ розповідає HR мережі супермаркетів Тетяна Крисова. ‒ Очолює його вже 4 роки Марина Полохова. Під її віданням важливі гілки: кулінарія, піца, кондитерські вироби, рибна продукція. Завдяки особистим якостям та EVP компанії їй вдалося сформувати команду однодумців і справжніх профі».

На думку провідного спеціаліста HR-відділу, для побудови успішної команди вітчизняному роботодавцю зараз потрібно правильно транслювати свою ціннісну пропозицію. Так, «Обжора» приділяє велику увагу залученості працівників до робочого процесу й розвитку компанії загалом, підвищенню їхньої продуктивності та лояльності, покращенню внутрішньої комунікації.

Історії успіху, історії вдячності

ОБ'ЄДНАНІ СПІЛЬНОЮ МЕТОЮ: КОМАНДА ЯК ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ БРЕНДУ «ОБЖОРА»ОБ'ЄДНАНІ СПІЛЬНОЮ МЕТОЮ: КОМАНДА ЯК ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ БРЕНДУ «ОБЖОРА»

Бренд-шеф Василь Яким

Кілька років тому в команді Марини Полохової з’явилася людина, що відповідає за креатив та впровадження новітніх тенденцій у гастрономічні простори «Обжори». Це бренд-шеф Василь Яким. Він розробляє меню страв для кулінарії та постійно оновлює піцерійну лінійку. 

«Я мав добрячий досвід і влаштувався в компанію на позицію шефа, ‒ згадує свій шлях в «Обжорі» пан Василь. ‒ Вдячний, що мене запросили до команди: за рік я вже став бренд-шефом мережі. Бачу колосальну різницю між тим часом, коли прийшов у компанію, і зараз. Ми постійно розвиваємося та відточуємо свою майстерність».

Проте він не лише цінний творчий співробітник, а й чудовий наставник. Для крутого проєкту, окремого централізованого виробництва (потужної фабрики-кухні з різними напрямами, яка працює 24/7!) він сформував суперкоманду. Звісно, люди не стають одразу профі, тому Василь навчає співробітників і мотивує їх підійматися кар'єрними сходами від кухаря до бригадира, потім до технолога, а там вже до су-шефа рукою сягнути.

Пан Василь каже, що компанія асоціюється в нього зі стабільністю та командною роботою. І на результат впливає внесок всіх співробітників: «Для мене колектив ‒ це лише фахівці, які не завжди можуть працювати разом. А ось команда ‒ це вже щось інше, це однодумці, коли кожен стоїть один за одного».

Завідувач сироварні Ігор Наточин

Ігор Наточин прийшов у компанію на позицію помічника сировара. Далі почав навчатися цього ремесла і став майстром-сироваром, а потім і завідувачем Сироварні №1.

«Моя робота пов'язана з виготовленням різноманітних сирів. Вона дуже цікава, тим паче в мене профільна освіта й тут велике поле для творчості. Сироварня, як і всі наші виробництва, працює відповідно до системи контролю якості НАССР, а для компанії головне завдання ‒ виробляти якісну й смачну продукцію», ‒ ділиться Ігор Наточин. 

Завідувач сироварні акцентує на важливості команди: «У цеху ми діємо як єдиний механізм, бо всі взаємопов'язані, і якщо випадає хтось із колег, виробництву важко набирати обертів. Тож я вбачаю різницю між поняттями колективу та команди. У першому варіанті у співробітників різні, індивідуальні завдання, а от другий варіант передбачає одне спільне завдання, і всі зацікавлені в його якнайкращому виконанні. Ось це саме про нас!»

На запитання, з чим у пана Ігоря асоціюється «Обжора», він без вагань відповів: «Навчання, стабільність, кар'єрне зростання (буквально на моєму прикладі) і, звичайно ж, командна робота».

Завідувачка виробництва Олена Завтур

Про хлібобулочний цех, відому на всю Одесу пекарню з колоритною назвою «Горбушка», можна писати багато. 

«Це одне з найсмачніших наших виробництв. Завжди свіжий хліб, булочки, а чого тільки варті синабони! ‒ із захопленням розповідає HR «Обжори». ‒ І все завдяки керівниці напряму Тетяні Горбатенко та головному технологу мережі Євгену Бакланову. Це сильне ядро постійно готує кадри для своєї команди: навчає всіх премудрощів професії, активно застосовує наставництво, мотивує розвиватися як горизонтально, так і вертикально. Показовим прикладом успішної кар'єри в пекарській справі є Олена Завтур».

Одеситка влаштувалася в компанію на посаду формувальниці хлібобулочних виробів. Згодом зросла до позиції бригадирки, далі стала технологом виробництва, а тепер очолює пекарський цех у супермаркеті на Воробйова.

Завідувачка виробництва згадує: «Я влаштувалася на роботу за об’явою, просто знайшла вакансію в інтернеті, і починала кар’єру з того, що замішувала тісто. Люблю свою роботу і з радістю та задоволенням працюю. Наша продукція ‒ її смак, якість, вигляд ‒ залежить від спільних зусиль колективу, від кожного працівника, їх досвіду, професіоналізму, ставлення до роботи. Тож командний дух дуже важливий. «Обжора» для мене стала другою родиною, улюбленою роботою, тим кар’єрним зростом і стабільністю, про які мріють українці».

Складові успіху

HR «Обжори» Тетяна Крисова підкреслює, що мережа понад усе цінує власні кадри й усіляко мотивує їх, створюючи сприятливі умови: «Ми за кар'єрне зростання, адже більшість історій успіху складається саме всередині компанії. На базі нашого навчального центру ми даємо фахові знання й практичні навички, завдяки чому співробітники стають професіоналами своєї справи. Тренінги, навчання дають змогу продавцю чи касиру просунутися кар’єрними сходинками до адміністратора чи директора магазину. Ми проводимо виїзні сесії, також у нас розвинене наставництво».

Матеріальні заохочення ‒ важлива складова політики компанії. Для співробітників «Обжори» передбачені знижки на продукцію власного виробництва, діють мотиваційні програми «Таємний покупець», на виробництві організовані безкоштовне харчування та розвозка для працівників. А на свята від керівництва завжди робляться приємні подарунки-привітання, 

«Ми цінуємо наших людей, адже це основний ресурс компанії. Головні риси бажаного співробітника мережі «Обжора» ‒ цілеспрямованість, жага зростати, розвиватися, стати професіоналом своєї справи. А спеціальності ми навчимо!» ‒ підсумовує HR-фахівець Тетяна Крисова.

Підписуйтесь на нас в Instagram, Facebook і Viber, щоб швидше дізнаватися про всі новини та читати наші ексклюзивні огляди.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах